שתף קטע נבחר

פשרה: פאר טסי יפצה את מנהלו לשעבר

בתום סכסוך ארוך הצליחו פאר טסי ואמרגנו לשעבר הרצל משה, ליישר את ההדורים וחתמו על הסכם פשרה. משה, שטען בעבר כי התרסק כלכלית בניסיון לקדם את הקריירה של טסי, יפוצה על ידו בסכום המוערך בכמיליון שקלים

פרסום ראשון: אחרי סכסוך ארוך ומתוקשר נחתם הסכם פשרה בין פאר טסי לאמרגנו לשעבר, הרצל משה. גורמים בתעשייה מוסרים כי סכום הפיצוי, "עשוי להגיע לכמיליון שקלים". הפשרה הושגה בימים האחרונים, לאחר שהצדדים עירבו את עורכי דינם. משה ועורך דינו, בנימין מלכא אישרו את הדברים אך הכחישו את גובה הפיצוי.

 

כזכור, הסכסוך החל אחרי שמשה, מי ששימש בעבר כמתופף של משה פרץ, הפך למנהלו האישי של פאר טסי. אלא שאז עבר חתול שחור בין השניים וטסי החליט לעזוב את משה, שנותר פגוע. "פשוט נתן לי בעיטה, התרסקתי כלכלית רק בגלל שניסיתי לקדם את הקריירה שלו. הייתי תובע אותו, אבל אפילו כסף לעורך דין לא נשאר לי", סיפר אז משה ל-ynet.

 

הסכסוך מאחוריו. פאר טסי (צילום: עידו ארז) (צילום: עידו ארז)
הסכסוך מאחוריו. פאר טסי(צילום: עידו ארז)

על עבודתם המשותפת סיפר משה כי עזב הכל על מנת לטפל בטסי. "אפילו את התופים שלי מכרתי כדי לעזור להרים את הקריירה שלו". אבל אחרי ארבע שנים של עבודה משותפת, הוא טוען, הכל השתבש. "ברגע שהוא התחיל להכיר שמות גדולים, אייל גולן וכאלה, הוא פתאום דיבר אלי לא יפה - 'מי אתה בכלל' וכו'. אחר כך הפסיק לענות לטלפונים. הוא היה מופיע ללא ידיעתי וכשהייתי שואל על זה, היה ממציא לי סיפורים".

 

תגובת נציגיו של טסי טרם התקבלה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שוקה כהן
הושגה פשרה. פאר טסי
צילום: שוקה כהן
לאתר ההטבות
מומלצים