זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין מעצרים

    עורך דין מעצרים, כלומר עו"ד שאחד מתחומי המומחיות שלו היא ייצוג חשודים או נאשמים שמובאים לבית המשפט כדי לדון בהארכת מעצרים, הוא איש מקצוע שיש לו תפקיד אחראי מאוד. חשוב לזכור שכל עוד החקירה עדיין בעיצומה, האדם הוא בחזקת חף מפשע. למעשה גם אם הוגש כתב אישום, הנאשם זכאי כל עוד לא נפסק אחרת. בהתאם שלילת חירותו, בין אם למספר ימים ובין אם עד תום ההליכים, הינה ענישה חמורה. בנוסף התנאים הקשים בבתי המעצר בישראל עלולים להכביד באופן דרמטי על האדם ולייצר מצוקה רגשית ממשית. עו"ד מעצרים מיומן עשוי לקצר את המעצר ואף לבטל אותו, ובכך להקל מאוד על האדם. לעורך הדין בנימין מלכא ניסיון יקר ערך בתחום ספציפי זה.

     

    עורך דין מעצרים – בנימין מלכא

    מהם אפיקי הפעולה האפשריים של עורך דין מעצרים?

    * חקירה צולבת של נציג המשטרה – על-מנת להציג כשלים בתהליך החקירה, מידע שעשוי לסייע לחשוד/נאשם אשר לא נבחן כלל, ובאופן כללי הטלת ספק בצורך בהמשך המעצר.

    * הצעת חלופות למעצר – לרבות מעצר בית, הפקדת ערבות, הימנעות מאינטראקציות עם בני אדם מסוימים ועוד. חלופות אלה מאפשרות את שחרור החשוד/נאשם תוך מתן מענה לעילות הארכת המעצר האפשריות ובפרט החשש מפני שיבוש החקירה, בריחה מהארץ ומסוכנות לציבור.

    * הצגת נסיבות אישיות רלוונטיות – שמצדיקות התחשבות בחשוד / נאשם ואת קיצור המעצר או אפילו ביטולו.

     

    משרד עו"ד שמטפל במעצרים

    איך להתגונן בפני הנטייה של המשטרה לבקש הארכות מעצר? מחקרים שונים מגלים, כי בשנים האחרונות חל גידול של ממש במספר הבקשות של המשטרה להאריך מעצר של חשוד או נאשם, עד להגשת כתב אישום ניתן לבקש הארכת מעצר לעד 15 ימים, ולאחר מכן להגיש בקשה לעוד הארכה, ואחרי הגשת כתב אישום ניתן לדרוש מבית המשפט גם מעצר עד לתום ההליכים. עורך דין מעצרים עשוי להטות את הכף לטובת האדם, ולהעניק לו חירות גם אם מוגבלת למשל ע"י מעצר בית, עד להשלמת החקירה או עד לקיום המשפט. עו"ד בנימין מלכא עבד במשך שנים רבות בפירמות עורכי הדין המובילות בישראל וכך צבר ניסיון בעל ערך רב. הניסיון מתורגם לייצוג יעיל ומועיל, כשעוד דגש שעליו מקפיד עו"ד מלכא הוא יושרה מלאה.

     

    עורך דין מעצר

     

    עורך דין מעצר

    מעצר הוא חוויה קשה מאוד מכל הבחינות, גם עבור מי שכבר נעצר בעבר ובפרט עבור מי שזהו לו המעצר הראשון. עצם שלילת החירות מייצרת טלטלה רגשית משמעותית, וכשמוסיפים על כך את התנאים הקשים בתאי המעצר בארץ, התמונה הופכת לשלילית במיוחד. סמכות המשטרה היא לבצע מעצר של עד 24 שעות, כשבפרק זמן זה, אם היא מעוניינת בהארכת המעצר, עליה להתייצב עם האדם בפני שופט תורן. שופט תורן מוסמך לעצור אדם לעד 15 ימים כשלאחר מכן ניתן להאריך שוב את המעצר, ולאחר הגשת כתב אישום גם עד תום ההליכים. בעזרת עורך דין מעצר של אדם אשר חשוד בעבירה כזו או אחרת עשוי להתקצר ואף להתבטל, ולכן ישנה חשיבות רבה לפנייה אל איש המקצוע הנכון. עו"ד בנימין מלכא הוא בעל ניסיון רב בתחום ספציפי זה, ובהתאם הוא אמון על ביצוע הפעולות האופטימליות בכל מקרה. 

     

    עורך דין מעצר מומלץ

    איך בעזרת עורך דין מעצר מתקצר?

    * הצעת חלופות – למשל מעצר בית או הרחקה מעיר המגורים, במקרים שבהם המעצר נובע מהרצון להרחיק את האדם מאנשים אחרים, וגם ערבות כספית שתבטיח התייצבות להמשך החקירה.

    * חקירה של נציג המשטרה – על-מנת להטיל ספק במידת החומרה של החשדות או באופן ביצוע החקירה, כך שהשופט התורן ישתכנע כי אין הצדקה לשלילת חירותו של אדם.

    * הפגת החשש ממסוכנות של האדם – על-ידי הצגת תמונה רחבה אודותיו.

     

    חשוב לבחור במשרד עו"ד מעצר

    חשיבות הבחירה הנכונה בעורך דין הנכון, על-מנת לקצר או לבטל בעזרת עורך דין מעצר, חשוב מאוד לבחור איש מקצוע עם ניסיון רלוונטי. בהקשר זה כדאי לדעת שבשנים האחרונות מספר הבקשות של המשטרה להארכות מעצר, כולל עד תום ההליכים, נמצא במגמת עלייה מתמדת. בנוסף, עקב העומס בבתי המשפט, קשה לשופטים התורנים להתעמק בכל הפרטים בכל תיק, סיבה טובה נוספת לבחור בעו"ד מיומן שידע להציג באופן חד ומשכנע תמונה שתוביל לשיפור מצבו של הלקוח. עו"ד בנימין מלכא עבד במשך שנים רבות בפירמות עורכי דין מובילות ורכש ניסיון יקר ערך. ניסיון זה, בצירוף המחויבות המלאה שלו לכל חשוד או נאשם, מובילים לייצוג אופטימלי ולמקסום הסיכוי לשחרור מהמעצר.

    עורך דין מעצרים

    בהליכים פליליים ניתן למצוא שני סוגים של מעצרים והם: מעצר עד תום ההליכים ומעצר ימים. מה שמשותף לשני ההליכים המדוברים הוא כי טרם הוכחה האשמה של החשוד, לא ניתן לשים אותו בכלא שכן מדובר על מהלך ששולל את החירות שלו ופוגע בזכויות הבסיס שלו. על כן, הוראות החוק השונים הנוגעות לתחום המעצרים, מורות לגורמי האכיפה השונים לנהוג בצורה זהירה טרם מתקבלת ההחלטה על מעצר של נאשם או חשוד. כמובן שכל אדם שנעצר, חייב לפנות לשירותיו של עורך דין מעצרים מקצועי ומנוסה בתחום אשר יעניק לו ייצוג הולם.

    מעצר ימים- במה מדובר?

    מעצר ימים הוא מעצר עבור חקירה. מדובר למעשה על השלב הכי התחלתי בהליך פלילי. במסגרת שלב זה המשטרה עוצרת את החשוד והוא כולל דיונים שונים המתקיימים בבתי משפט השלום וזאת בלי קשר לחומרת העבירה. דיוני הארכת מעצר לרוב יהיו קצרים כאשר מטעם המדינה יופיעו טוען מעצרים של תחנת משטרה ומטעם הנאשם יופיע עורך דין מעצרים. ישנם תנאים שונים הנדרשים בכדי לעצור את האדם מעצר ימים וחשוב מאוד שהנעצר יכיר את התנאים הללו בכדי להבין האם אכן צריך לעצור אותו. עורך דין מעצרים הוא איש מקצוע שיכול לסייע לאדם שנעצר שכן, גם אם מתקיימים כל התנאים שיכולים להורות על מעצרו, הרי שבית המשפט תמיד חייב לבחון חלופות מעצר קלות יותר ועורך הדין שמבין זאת, יעשה הכל בכדי שהלקוח שלו יקבל חלופת מעצר קלה יותר במידה והוא עומד בתנאי מאסר ימים.

    מדוע חשוב לבחור עורך דין מעצרים?

    חשוב מאוד להבין כי יש חשיבות בבחירת עורך דין מעצרים מקצועי ומנוסה כאשר אדם נעצר. עורך הדין המדובר למעשה יהיה בקיא בכל התחום הפלילי ובאופן ספציפי בדיני מעצרים ועל כן, מתוך הידע המקצועי המשמעותי שיש לו בתחום, יהיה לו את האפשרות לסייע ללקוח שלו לקבל חלופה קלה יותר למעצר, להיות משוחרר בערבות ועוד. עורך דין מעין זה יכוון את הלקוח שלו כיצד להתנהל במעצר ויעשה הכל בכדי לשמור על הזכויות שלו.

    זקוקים לייעוץ משפטי דחוף?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      שאלות תשובות-כל מה שחשוב לדעת:

      מהו תפקידו של עורך דין פלילי?

      עורך דין פלילי מספק ייצוג משפטי לאנשים העומדים בפני כתב אישום פלילי.
      פועל לבניית הגנה משפטית חזקה, לנהל משא ומתן לעסקות טיעון וייצוג לקוחותיו בבית המשפט.

      מדוע ייצוגו של עורך דין פלילי חשוב ומשמעותי?

      אם אתם עומדים בפני כתב אישום פלילי, חשוב והכרחי להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי.

      עורך דין פלילי מומחה יכול לספק לך את ההכוונה והתמיכה המשפטית הדרושה לך כדי לנווט במערכת המשפט הפלילית, לבנות הגנה חזקה ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור התיק שלך.

      כמה עולה עורך דין פלילי?

      העלות של עורך דין פלילי משתנה בהתאם לניסיון, מומחיות ומיקומו.

      רוב עורכי הדין הפליליים עובדים על בסיס שכר טרחה והעלויות הכרוכות בכך יכולות לנוע בין כמה מאות שקלים ועד לעשרות אלפי שקלים. חשוב להכיר את העלויות הכרוכות בכך ואת אפשרויות התשלום הזמינות בעת בחירת עורך דין פלילי.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן