נהג הטרקטורון שדרס את יגאל סעדון סמוך למושב ברכיה ביום שישי ונסע מהמקום, הסגיר עצמו אמש למשטרה. עורך דינו, בנימין מלכא, אמר הבוקר (ראשון) לאיילה חסון, כי מבחינת הלקוח שלו לא מדובר בתאונת פגע וברח. "הוא היה מעורב בתאונה, הובא לבית החולים פצוע, חבול ומדמם ומעורפל הכרה. לאחר שהבין שהיה מעורב בתאונה החליט להסגיר את עצמו למשטרה".

לדברי עו"ד מלכא, "המילה 'נמלט' אינה נכונה כאן גם אם הגדירו אותה תחילה כתאונת פגע וברח". לדבריו, "אדם שמובהל לבית החולים ומאושפז כשהוא פצוע לא יכול לברוח. אנחנו עדים להמון תאונות פגע וברח - זה לא המקרה. מרשי אפילו לא זוכר כיצד הוא פונה לבית החולים. אמש הוא נכנס לשערי משטרת ישראל כשהוא עם קביים, זה לא אדם שבורח. זה לא אדם שנמלט ומסתתר".

 

בתוך כך, התפתחות בחקירת תאונת פגע וברח נוספת, זו שבה נהרג הנער ארי נשר. בית המשפט החליט לשחרר היום ממעצר בית את הכדורגלן יצחק אספה, שפגע בנשר ובחברו, המשטרה צערערת על ההחלטה. אספה צפוי לעמוד לדין על עבירת הפקרה בלבד ולא על הריגה או גרימת מוות ברשלנות.

אתמול פורסם כי חברו של ארי, שהרכיב אותו על האופניים, צפוי להיות מואשם בגרימת מוות ברשלנות לאחר שהרכיב אותו על אופניו, בניגוד לחוק. אמו של הנער ופרקליטיו טוענים כי מדובר בהחלטה שגויה של המשטרה והפרקליטות לחקור את הנער, שכן הוא במצב נפשי קשה, וזאת לאור העובדה שלטענתם, מי שמעורב בהריגתו של נשר הוא נהג הרכב הפרטי, יצחק אספה, שחקן הכדורגל של מועדון הספורט אשדוד. לטענתם אמו של הנער ופרקליטיו, אספה נהג בשכרות, פגע באופניים, הפקיר את הפצועים בשטח ובכך בעצם הוא אחראי ישיר למותו של נשר ולפציעה של חברו.