זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    חקירת מצח סמים

    אחת מהעבירות הנפוצות ביותר בצה"ל היא עבירת סמים. מדובר על עבירה שמתייחסים אליה בחומרת רבה וחייל אשר נתפס או נטען כי הוא משתמש בסמים הן לצרכי סחר והן לשימוש אישי, לא פעם יזומן לחקירה במצח. חשוב לדעת כי חקירת מצח סמים איננה דבר פשוט להתמודדות ועל כן, אם זומנתם לחקירה מעין זאת, חשוב מאוד שתבחרו בשירותיו של עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה אשר יסייע לכם להתנהל בצורה הנכונה והטובה ביותר בחקירה זאת, יסייע לכם להבין מהם הזכויות שלכם וכן, יסייע לכם להתמודד בצורה נכונה עם כל הטענות שיעלו נגדכם במהלך החקירה, עם השאלות השונות ועוד.

    עד כמה חמור להשתמש בסמים בצבא?

    חשוב מאוד לדעת כי שימוש בסמים על ידי חיילים בזמן השירות הצבאי שלהם, לרבות בסופי שבוע כאשר הם בביתם, ברגילה ועוד, מהווה עבירה פלילית לכל דבר ועל כן, אם חייל ייתפס כאשר הוא מעשן סמים או מחזיק ברשותו סמים הוא יזומן לחקירה במצח. חקירה זאת תהיה חקירה תחת אזהרה בכל הנוגע לשימוש ולהחזקה בסמים מסוכנים. מעבר לכך, לאותו חייל יפתחו תיק פלילי ברשומות. חשוב לדעת כי בית הדין הצבאי הוא מקביל בסמכויות שלו לבית המשפט המחוזי ולא פעם העונש שהוא יטיל על חייל אשר מואשם באחזקה או בשימוש בסמים יהיה עונש כבד ביותר. מלבד רישום פלילי שיכול להוות כתם משמעותי ביותר בחייו ולפגוע בו בעתיד, הרי שישיבה ממושכת בכלא מהווה עונש מאוד חמור. מדי שנה נחקרים לא מעט חיילים בגין עבירות סמים על ידי מצח ועל כן, אם נתפסתם משתמשים בסמים במהלך השירות הצבאי שלכם וזומנתם לחקירה במצח, חשוב מאוד שתפנו כמה שיותר מהר לעורך דין צבאי המתמחה בתחום חקירת מצח סמים.

    חקירת מצח סמים- כיצד תבחרו עורך דין?

    אם כאמור אתם עומדים בפני חקירת מצח סמים, עליכם לפנות כמה שיותר מהר לעורך דין צבאי מקצועי ומנוסה בתחום, אשר מכיר היטב את המערכת הצבאית, את מערכת המשפט הצבאית, את חקירות מצח בכל תחום לרבות בתחום עבירות סמים ועוד. עורך דין מעין זה יסייע לכם להבין מהם הזכויות שלכם, כיצד עליכם להתנהל בחקירה, מה עליכם לעשות וכן, יעניק לכם ייצוג הולם במידה ותישפטו בגין אותה עבירה.

    זקוקים לייעוץ משפטי דחוף?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      שאלות תשובות-כל מה שחשוב לדעת:

      מהו תפקידו של עורך דין פלילי?

      עורך דין פלילי מספק ייצוג משפטי לאנשים העומדים בפני כתב אישום פלילי.
      פועל לבניית הגנה משפטית חזקה, לנהל משא ומתן לעסקות טיעון וייצוג לקוחותיו בבית המשפט.

      מדוע ייצוגו של עורך דין פלילי חשוב ומשמעותי?

      אם אתם עומדים בפני כתב אישום פלילי, חשוב והכרחי להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי.

      עורך דין פלילי מומחה יכול לספק לך את ההכוונה והתמיכה המשפטית הדרושה לך כדי לנווט במערכת המשפט הפלילית, לבנות הגנה חזקה ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור התיק שלך.

      כמה עולה עורך דין פלילי?

      העלות של עורך דין פלילי משתנה בהתאם לניסיון, מומחיות ומיקומו.

      רוב עורכי הדין הפליליים עובדים על בסיס שכר טרחה והעלויות הכרוכות בכך יכולות לנוע בין כמה מאות שקלים ועד לעשרות אלפי שקלים. חשוב להכיר את העלויות הכרוכות בכך ואת אפשרויות התשלום הזמינות בעת בחירת עורך דין פלילי.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן