זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    ייעוץ לפני חקריה במשטרה – מה צריך לדעת

    ייעוץ לפני חקירה

    אם זומנתם לחקירה במשטרה, ייתכן מאוד כי מדובר על חקירה באזהרה שהיא חקירה פלילית והדבר אומר כי כל דבר שתאמרו בחקירה יכול לשמש נגדכם ולהוות עילה להגשת כתב אישום נגדכם. בין אם אתם אשמים בסיבה שבגינה אתם מוזמנים לחקירה ובין אם אתם לא אשמים או שאתם מזומנים לחקירה כעדים לפשע מסוים, הרי שחשוב ביותר שטרם תגיעו לחקירה תבחרו בשירותיו של עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה אשר יעניק לכם ייעוץ לפני חקירה. עורך דין מעין זה יסייע לכם למצות את הזכויות המגיעות לכם בחקירה, להכיר את התרגילים השונים של החוקרים ולא ליפול בפח ובעיקר, לצאת מהחקירה ללא כתב אישום או מאסר.

    מדוע חשוב לבחור ייעוץ לפני חקירה על ידי עורך דין מקצועי?

    לא מעט אנשים אשר מזומנים לחקירה במשטרה, בטוחים כי אם הם לא עשו שום דבר או אם הם מזומנים כעדים, הרי שהם לא צריכים להתייעץ לפני עם עורך דין והם פשוט יכולים להגיע לחקירה במשטרה. אולם, חשוב מאוד להבין כי ייעוץ לפני חקירה הוא קריטי לכל אדם שמזומן לחקירה, בין אם הוא אשם ובין אם איננו אשם. עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה יסייע לכם להבין כיצד מתנהלת חקירה, מה אתם חייבים להגיע במהלכה ומה אתם לא חייבים, כיצד לא תאפשרו לחוקרים להוביל אתכם למצב של הפללה עצמית. הוא יסייע לכם להכיר את כל הפעולות שחוקרים יכולים לעשות בכדי להפיל אתכם בפח או לגרום לכם להגיד דברים שכלל לא התכוונתם אליהם, אך הם יכולים להוות עילה להגשת כתב אישום נגדכם. ניתן לומר כי חשוב ביותר לעשות הכנה רצינית לפני חקירה במשטרה וזאת בכדי שהיא לא תסבך אתכם באופן כלשהו.

    כיצד תבחרו עורך דין לצורף ייעוץ לפני חקירה?

    אם אתם תוהים כיצד לבחור עורך דין עבור ייעוץ לפני חקירה, הרי שחשוב ביותר שתבינו כי מדובר על עורך דין מהתחום הפלילי. אך חשוב ביותר לוודא כי עורך הדין המדובר עוסק לא מעט בתחום של ייעוץ לפני חקירה, ייעץ עבור לא מעט לקוחות וסייע להם רבות. עליכם לבדוק לאיזה עורך דין יש המלצות וניסיון רחב היקף בתחום.

    חקירה במשטרה

    חקירה במשטרה אשר לא פעם קרויה גם חקירה תחת אזהרה, היא חקירה פלילית. כאשר אדם נחקר תחת אזהרה הוא למעשה מעיד על כך שהוא חשוד בפלילים ובהתאם לחקירה שלו גם תהיה אפשרות להגיש נגדו כתב אישום ואף להשאיר אותו במעצר. בתחילת חקירה במשטרה על החוקר להזהיר את הנחקר כי מדובר על חקירה שהדברים שיאמרו בה עלולים לשמש כנגדו ועל כן הוא יכול לבחור לשמור על זכות השתיקה. ישנן חקירות אחרות שבהן אדם מזומן לתת עדות ולמצוא את עצמו באמצע החקירה נחקר באזהרה ועל כן, אין ספק שאם זומנתם לחקירה במשטרה הן כחשודים והן כעדים לפשע כלשהו, הרי שחשוב שתתייעצו עם עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה בתחום המדובר אשר יסייע לכם לא לעשות טעויות ולשמור על הזכויות שלכם.

    כיצד תפעלו אם זומנתם לחקירה במשטרה?

    כל אדם שמוזמן לחקירה יכול לפנות עוד טרם החקירה שלו לעורך דין פלילי מקצועי ומנוסה בתחום על מנת שינחה אותו כיצד להתנהל בחקירה עצמה. אין ספק כי יש חשיבות לבחירת עורך דין טרם חקירה במשטרה שכן, ללא התייעצות של עורך דין אתם יכולים להחמיר את המצב שלכם ולהגיע למצב שבו מוגש נגדכם כתב אישום, על לא עוול בכפיכם. עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה יסייע לכם לבחון את סוג החקירה שאתם מזומנים אליה ולהתכונן לקראתה היטב. חשוב שתזכרו שאם זומנתם לחקירה, אתם ככל הנראה עומדים בפני חקירה באזהרה והדבר הופך אתכם באופן אוטומטי לחשודים. גם אם זומנתם כעדים לחקירה הרי שתוך רגע אחד במהלך החקירה אתם יכולים להפוך מעדים לנחקרים באזהרה. על כן, אין ספק שלא כדאי לגשת לחקירה במשטרה בלי להתייעץ עם עורך דין פלילי.

    האם כדאי להתייעץ עם עורך דין טרם חקירה במשטרה גם אם אינכם אשמים?

    לא מעט אנשים המוזמנים לחקירה תוהים מדוע הם צריכים לפנות לשירותיו של עורך דין אם הם לא עשו כלום והם כלל לא אשמים. ובכן, חשוב מאוד לדעת כי בין אם אתם חשודים ובין אם אתם עדים, עליכם לדעת מהם הזכויות שלכם וכן עליכם לדעת כי לא פעם חוקרים מבצעים תחבולות חקירה שונות שעלולות להפיל אתכם גם אם אתם כלל לא אשמים. אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם נעצרים או עומדים למשפט בגין כתב אישום שמגישים נגדכם, חשוב מאוד שתבינו כיצד מתנהלת חקירה, מה אסור להגיד ומה מותר, איזה תרגילים החוקרים יכולים לעשות לכם וכיצד תשמרו על הזכויות שלכם ועל כן, גם אם אתם יודעים שלא עשיתם כלום, חשוב שתתייעצו עם עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה בתחום.

    זקוקים לייעוץ משפטי דחוף?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      שאלות תשובות-כל מה שחשוב לדעת:

      מהו תפקידו של עורך דין פלילי?

      עורך דין פלילי מספק ייצוג משפטי לאנשים העומדים בפני כתב אישום פלילי.
      פועל לבניית הגנה משפטית חזקה, לנהל משא ומתן לעסקות טיעון וייצוג לקוחותיו בבית המשפט.

      מדוע ייצוגו של עורך דין פלילי חשוב ומשמעותי?

      אם אתם עומדים בפני כתב אישום פלילי, חשוב והכרחי להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי.

      עורך דין פלילי מומחה יכול לספק לך את ההכוונה והתמיכה המשפטית הדרושה לך כדי לנווט במערכת המשפט הפלילית, לבנות הגנה חזקה ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור התיק שלך.

      כמה עולה עורך דין פלילי?

      העלות של עורך דין פלילי משתנה בהתאם לניסיון, מומחיות ומיקומו.

      רוב עורכי הדין הפליליים עובדים על בסיס שכר טרחה והעלויות הכרוכות בכך יכולות לנוע בין כמה מאות שקלים ועד לעשרות אלפי שקלים. חשוב להכיר את העלויות הכרוכות בכך ואת אפשרויות התשלום הזמינות בעת בחירת עורך דין פלילי.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן