זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין עבירות סמים שאי אפשר לדמיין

    אחת העבירות הנפוצות ביותר בישראל היא עבירות סמים. בעבירות מעין אלה יש הבחנה בין אחזקה של סם לצורך צריכה עצמית לבין אחזקה של סם לצרכי סחר והיא מתבצעת בהתאם למאפיינים שונים כגון: הכמות של הסם הנתפס, ראיות שונות המעידות על הרצון של האדם להשתמש בסם לצורך סחר או צריכה עצמית ועוד. חשוב לדעת כי העונש הצפוי על עבירת סמים יהיה בהתאם לסוג העבירה, כאשר על עבירת סמים לצרכי סחר העונש יהיה הרבה יותר חמור. בכל מקרה שבו אתם חשודים בגין עבירות סמים, חשוב ביותר לבחור בשירותיו של עורך דין עבירות סמים מקצועי ומנוסה שיסייע לכם.

    עבירות סמים- מה חשוב לדעת?

    פקודת הסמים המסוכנים להחזקה קובעת כי החזקה, שימוש או הפצה של חומרים מסוכנים אשר מוגדרים בפקודה המדוברת מהווים עבירה פלילית לכל דבר. ישנם עונשים אשר החוק קובע בהתאם לעבירות הסמים השונות והוא ישתנה בהתאם לחומרת העבירה, כאשר בגין עבירת סמים הנוגעת לאחזקת סמים עבור שימוש אישי העונש הצפוי יהיה עד שלוש שנות מאסר ואילו על עבירות סמים לצרכי סחר העונש יכול להיות עד 20 שנות מאסר. חשוב לדעת כי פקודת הסמים מגדירה למעשה את המשקל של הסם שנמצא אצל אותו אדם כמשקל שיוגדר כשימוש עצמי כאל משקל שיוגדר לצרכי סחר. יחד עם זאת, התביעה איננה יכולה להוכיח כי לא מדובר על עבירת שימוש עצמי בשל מגוון סיבות שונות ועל כן, עורך דין עבירות סמים מקצועי ומנוסה הוא קריטי בליווי וייצוג כל חשוד או נאשם בעבירת סמים וזאת בשל העובדה שיש לו את האפשרות להקל את העונש של האדם בהתאם להוכחת סוג העבירה העומדת על הפרק כעבירת שימוש עצמי.

    כיצד תבחרו עורך דין עבירות סמים?

    כאמור, עורך דין עבירות סמים הוא עורך דין בעל תפקיד חשוב ביותר ועל כן, אין ספק שיש לבחור אותו בקפידה על מנת שהוא יסייע לכל אדם שבוחר בו, לקבל את העונש המינימלי בגין עבירת סמים. יש לבחור עורך דין מקצועי ביותר, בעל ניסיון רחב היקף בתחום ובעל המלצות רבים של לקוחות אותם ייצג במקרים דומים.

    עורך דין סמים

    עורכי דין אשר עוסקים בתחום הפלילי לא פעם עוסקים בעבירות סמים. מדובר על עבירות שבהן חומרת הענישה תהיה תלויה בחומרת העבירה אשר בוצעה, אך חשוב לדעת כי לרוב לא מקילים בעבירות מעין אלה וכי הענישה עליהם משמעותית ביותר. בין עבירות הסמים ניתן להבחין בין החזק של סמים לשימוש עצמי לבין החזקה בסמים לצרכי סחר, כדאי לדעת כי ההבחנה בין המצבים המדוברים היא חשובה ביותר ויש לה חשיבות מהותית לגבי העונש שיקבל אדם שנתפס בעבירת סמים ועל כן, כל אדם שנעצר בגין עבירת סמים שביצע, חייב לבחור בשירותיו של עורך דין סמים מקצועי ומנוסה שיסייע לו להתמודד עם המצב בצורה הטובה ביותר.

    החזקת סמים- מה חשוב לדעת?

    חשוב מאוד לדעת כי יש שני מקרים שונים באופן מהותי בכל הנוגע לעבירת החזקת סמים והם: עבירת החזקת סמים כאשר הם רלוונטיים לשימושו העצמי של האדם והחזקת סמים כאשר המטרה היא לסחור בהם. במקרה הראשון הנאשם יהיה חשוף לעונש מעצר של עד 3 שנים ואילו בעבירה השנייה הוא יוכל לקבל עונש מאסר של עד 20 שנים. ההבחנה בין העבירות הללו תתבצע בהתאם לכמות של הסמים אשר נמצאה אצל האדם ועוד. מכיוון שמדובר על עבירות אשר ההבדל בעונש ביניהן הוא מהותי ביותר, הרי שיש חשיבות רבה לייצוג משפטי על ידי עורך דין סמים מקצועי ומנוסה אשר יעשה הכל בכדי להוכיח כי החזקת הסם של מרשו לא הייתה לצורכי סחר כי אם לצורכי שימוש עצמי. לא פעם עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום יכול למנוע מצב של הגשת כתב אישום וכן להוכיח כי על אף שהכמות של הסם שנמצאה אצל הלקוח שלו היא גבוהה מהכמות המעידה על עבירת אחזקת סמים לצריכה עצמית, הרי שעדיין לא מדובר על סמים שהיו רלוונטיים לסחר, אלא לשימוש עצמי.

    כיצד תבחרו עורך דין סמים?

    מכיוון שיש לעורך דין סמים תפקיד חשוב ומהותי ביותר, הרי שאין ספק שיש לבחור אותו בקפידה. ישנם כמה דברים שחשוב לבדוק טרם בוחרים בשירותיו של עורך דין סמים והם: האם מדובר על עורך דין בעל ניסיון רחב היקף בתחום המדובר, אשר עסק לא מעט בייצוג נאשמים בעבירות הללו ויש לו המלצות רבות של לקוחות מרוצים.

    זקוקים לייעוץ משפטי דחוף?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      שאלות תשובות-כל מה שחשוב לדעת:

      מהו תפקידו של עורך דין פלילי?

      עורך דין פלילי מספק ייצוג משפטי לאנשים העומדים בפני כתב אישום פלילי.
      פועל לבניית הגנה משפטית חזקה, לנהל משא ומתן לעסקות טיעון וייצוג לקוחותיו בבית המשפט.

      מדוע ייצוגו של עורך דין פלילי חשוב ומשמעותי?

      אם אתם עומדים בפני כתב אישום פלילי, חשוב והכרחי להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי.

      עורך דין פלילי מומחה יכול לספק לך את ההכוונה והתמיכה המשפטית הדרושה לך כדי לנווט במערכת המשפט הפלילית, לבנות הגנה חזקה ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור התיק שלך.

      כמה עולה עורך דין פלילי?

      העלות של עורך דין פלילי משתנה בהתאם לניסיון, מומחיות ומיקומו.

      רוב עורכי הדין הפליליים עובדים על בסיס שכר טרחה והעלויות הכרוכות בכך יכולות לנוע בין כמה מאות שקלים ועד לעשרות אלפי שקלים. חשוב להכיר את העלויות הכרוכות בכך ואת אפשרויות התשלום הזמינות בעת בחירת עורך דין פלילי.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן