זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מעצר עד תום ההליכים

    מעצר עד תום ההליכים – עו"ד בנימין מלכא

    על מנת להאשים אזרחים בפלילים על המדינה נדרשת חובת ההוכחה, שכן את ההוכחה הזו דואגת מדינת שראל לספק בעזרת מעצר עד תום ההליכים במקרים בהם היא מאמינה כי תוכל להשיג די ראיות על מנת להגיש כתב אישום מדויק. לכן במקרים שכאלו החשיבות בייעוץ של עורך דין המתמחה בשחרור מעצרים הינה קריטית, לא רק בכדי להמיר את המעצר בחלופות שונות אלא כי במקרים שונים עלול בית המשפט להחליט כי די ברף פוטנציאלי להרשעה של החשוד ולהחליט על כך. ובמקרים שכאלו מומלץ לפנות אל עו"ד בנימין מלכא, אשר ייצג לא מעט חשודים בפלילים, החל משלבי מעצר ועד לכדי ייצוג מוצלח לאורך כל התיק.

    מעצר עד תום ההליכים-מספר עילות שונות

    כאשר מדובר במקרים של מעצר עד תום ההליכים חשוב לדעת כי לכך ישנן מספר סיבות, לא רק הפוטנציאל הגבוהה של הרעשה אלא מקרים שונים כמו מסוכנות מוכחת לאדם, לחברה או למדינה. מקרים שכאלו יכולים לנוע החל מהשחתה מתמשכת, אלימות חוזרת ונשנית כלפי אנשים או אנשי ציבור ועוד. לצד זאת סיבות כמו העלמת רכוש או חשש להתחמקות מהליכי שפיטה, נמנים גם הם מבין הסיבות אשר עלולות להוביל למעצרים מסוג אלו. כל שכן גם מקרים בהם נתפס החשוד במקרים של שיבוש הליכי משפט, הוא עלול למצוא עצמו במעצר לא קטן עד סיום התנהלות התיק כנגדו.

    מה כדאי לעשות?

    מקרים של מעצר עד תום ההליכים עלולים להכיל אלימות במשפחה, שימוש בסוגים שונים של סמים ועוד מגוון עבירות שונות, אך בראש ובראשונה תהיה זו אחריותו של חשוד להוכיח כי הוא איננו מסוכן ויכול להשתחרר בתנאים מגבילים או בהמרת המעצר. עם זאת במקרים בהם עורך הדין לענייני מעצר ירגיש כי העילה איננה מספקת, יוכל לפנות לערער גם דרך בתי המשפט המחוזיים ובמקרים קיצוניים גם אל מול בית משפט העליון, שכן אחזקה במעצר עד תום ההליכים ללא סיבה מוצדקת הינה הפרה של זכויות אדם. על כן מומלץ במקרים שכאלו לפנות אל עו"ד בנימין מלכא ולהבטיח ייצוג משפטי מעולה.

    מעצר עד תום ההליכים

    אדם אשר מוגש נגדו כתב אישום בשל עבירה פלילית כלשהי, התובע רשאי לבקש להאריך את המעצר שלו עד תום ההליכים. בית המשפט נדרש לקבל החלטה לגבי האם לקבל את הבקשה המדוברת או לא לקבל אותה. במידה ויחליט לקבל אותה, הרי שהאדם שנאשם יישאר במעצר לאורך כל התקופה שבה מתנהל המשפט כנגדו. מדובר על מצב שללא ספק פוגע באופן משמעותי ביותר בנאשם שכן, הוא נשאר במעצר עוד טרם הוא הורשע בעבירה שבה הוא מואשם ועל כן, חשוב מאוד שהוא יבחר בשירותיו של עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה בתחום מעצר עד תום ההליכים, בכדי שיעשה הכל על מנת למנוע את המצב המדובר.

    מהו מעצר עד תום ההליכים?

    ישנם לא מעט מקרים שבהם מוגש כתב אישום פלילי ובו התביעה מגישה גם בקשה למעצר של הנאדם עד תום ההליכים. כאמור, במקרים שבהם הבקשה המדוברת תתקבל על ידי בית המשפט, הנאשם לא ישוחרר במשך כל התקופה שמתנהל נגדו המשפט גם אם מדובר על תקופה ממושכת וגם אם כלל לא בטוח שהוא יורשע במשפט המדובר. מדובר על מצב אשר פוגע באופן מהותי הן בחירות של האדם והן בחופשה התנועה שלו, כמובן שהדבר פוגע גם בפרנסה שלו ובפרנסה של בני המשפחה שלו. חשוב מאוד שכל אדם שנעצר בגין העובדה שהוא חשוד בעבירה פלילית כלשהי ויודע כי תוגש בין היתר בקשה להארכת המעצר שלו עד תום ההליכים, יפנה לעורך דין פלילי מקצועי ומנוסה אשר מכיר היטב את כל הנהלים הנוגעים לתחום מעצר עד תום ההליכים ובהתאם לכך ידע כיצד לסייע לכל אדם במצב המדובר.

    מדוע חשוב לבחור במקרה המדובר בעורך דין פלילי?

    במקרה המתואר לעיל, בכדי למנוע את המשך המעצר של החשוד, חשוב ביותר שהוא יבחר בעורך דין פלילי שיעניק לו ייצוג הולם. עורך דין מעין זה למעשה יציג בפני בית המשפט את כל הנימוקים הרלוונטיים לגבי אי הצדקה של המשך מעצר למרשו. מדובר על ייצוג משפטי חשוב ביותר בשלב המדובר. מעבר לכך, חשוב לדעת כי בכל הליך המעצר כולו נדרש הייצוג של עורך הדין המדובר וזאת בכדי שהוא יסייע לנאשם להתמודד עם החקירה נגדו, עם הדיונים במשפט ועוד.

    זקוקים לייעוץ משפטי דחוף?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      שאלות תשובות-כל מה שחשוב לדעת:

      מהו תפקידו של עורך דין פלילי?

      עורך דין פלילי מספק ייצוג משפטי לאנשים העומדים בפני כתב אישום פלילי.
      פועל לבניית הגנה משפטית חזקה, לנהל משא ומתן לעסקות טיעון וייצוג לקוחותיו בבית המשפט.

      מדוע ייצוגו של עורך דין פלילי חשוב ומשמעותי?

      אם אתם עומדים בפני כתב אישום פלילי, חשוב והכרחי להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי.

      עורך דין פלילי מומחה יכול לספק לך את ההכוונה והתמיכה המשפטית הדרושה לך כדי לנווט במערכת המשפט הפלילית, לבנות הגנה חזקה ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור התיק שלך.

      כמה עולה עורך דין פלילי?

      העלות של עורך דין פלילי משתנה בהתאם לניסיון, מומחיות ומיקומו.

      רוב עורכי הדין הפליליים עובדים על בסיס שכר טרחה והעלויות הכרוכות בכך יכולות לנוע בין כמה מאות שקלים ועד לעשרות אלפי שקלים. חשוב להכיר את העלויות הכרוכות בכך ואת אפשרויות התשלום הזמינות בעת בחירת עורך דין פלילי.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן