זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין מעצרים-אפיקי פעולה שכיחים

    לא פעם מתנהלים הליכים שונים כנגד חשודים, כאשר חלק מאותם הליכים מתבצעים בעיקר על מנת להרתיע או להפחיד אותם על מנת "שיפלטו" איזה משפט מרשיע או בחלק מהמקרים יתבלבלו באליבי ויכשיל עצמם או את הגרסה שלהם. הליכים אלו בעיקרם מופעלים כמעצר, כאשר הליך זה איננו נעים גם לבעלי ניסיון רב בין כותלי חדרי הקירות וחדרי המעצרים, לכן אחת הפעולות הראשונות שעל כל חשוד לבצע היא פנייה אל עורך דין מעצרים. פנייה שכזו תעזור החל מייצוג החשוד ומציאת "חורים" בהאשמות או בהליך המעצר ועד להמרת המעצר במעצר בית. לכן במקרים כאלו מומלץ לפנות אל עו"ד בנימין מלכא המתמחה גם בשחרור מעצרים וליווי משפטי מעולה.

    כאשר כל חשוד מגיע אל מעצר הוא חייב לדעת כי עורך דין מעצרים מנוסה יוכל לבצע מספר פעולות אשר יובילו בסופו של דבר לשחרור מוקדם של המעצר, כאשר הפעולה הראשונה היא כמובן הצעה של חלופות מעצר. חלופות אלו מתאפשרות בלא מעט תיקים שונים, בעיקר כאשר לא נשקפת סכנה של החשוד עבור הציבור הרחב והן נעות בין צו יציאה מהארץ, מעצר בית, הפקדת ערבות ועד לכדי צווים על מנת למנוע אינטראקציה עם אנשים או מקומות שונים. במקרים שונים תתאפשר גם חקירה צולבת אל מול נציגי המשטרה, אשר תציג כשלים בין אם בהליכי המעצר ובין אם בהטלת דופי בצורך של מעצר.

    חשיבות הבחירה

    בבחירה בשירותיו של עורך דין מעצרים הינה קריטית בעבור מגוון חשדות שונים, כאשר הניסיון של עורך דין זה תאפשר שחרור מקדים ובחלק מהמקרים אף ביטול של המעצר לחלוטין. מקרים אלו יכולים להתבסס גם על סיבות אישיות של העצור, בין אם בטיפול באדם אחר או בצרכים רפואיים שונים ועוד. עם זאת בחירה בעורך דין מיומן המכיר את התנהלות השופטים התורנים, תאפשר התמודדות טובה יותר בעת הארכת מעצר ובחלק מהמקרים לקבל חלופת מעצר. ובמקרים שכאלו עו"ד בנימין מלכא נחשב לאחת ההמלצות החמות בתחום, כאשר הוא ליווה מעל למאות עצורים ועסק בתיקים מורכבים.

    זקוקים לייעוץ משפטי דחוף?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      שאלות תשובות-כל מה שחשוב לדעת:

      מהו תפקידו של עורך דין פלילי?

      עורך דין פלילי מספק ייצוג משפטי לאנשים העומדים בפני כתב אישום פלילי.
      פועל לבניית הגנה משפטית חזקה, לנהל משא ומתן לעסקות טיעון וייצוג לקוחותיו בבית המשפט.

      מדוע ייצוגו של עורך דין פלילי חשוב ומשמעותי?

      אם אתם עומדים בפני כתב אישום פלילי, חשוב והכרחי להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי.

      עורך דין פלילי מומחה יכול לספק לך את ההכוונה והתמיכה המשפטית הדרושה לך כדי לנווט במערכת המשפט הפלילית, לבנות הגנה חזקה ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור התיק שלך.

      כמה עולה עורך דין פלילי?

      העלות של עורך דין פלילי משתנה בהתאם לניסיון, מומחיות ומיקומו.

      רוב עורכי הדין הפליליים עובדים על בסיס שכר טרחה והעלויות הכרוכות בכך יכולות לנוע בין כמה מאות שקלים ועד לעשרות אלפי שקלים. חשוב להכיר את העלויות הכרוכות בכך ואת אפשרויות התשלום הזמינות בעת בחירת עורך דין פלילי.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן