זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין סמים-שימושים קלאסיים

    בימינו רבים מהאוכלוסייה עושים שימוש בסוגים שונים של סמים, בין אם מדובר בבני נוער העושים זאת תחת לחץ חברתי כבד ובין אם מדובר בסטודנטים הצורכים כדורים שונים לשם ריכוז וללא מרשם. מקרים שכאלו עלולים להוביל לכדי עבירות סמים, כאשר העונשים בהם עלולים להשתנות ולנוע בהתאם לסם, עברו ההיסטורי של החשוד או החשודה ועוד דרך מגוון משתנים ומאפיינים אחרים. אך במקרים שכאלו אין טעם להתמודד לבד, אלא לפנות אל עורך דין סמים המתמחה בדינים, בפעולות השונות שיש לבצע אל מול הרשויות במקרים מצטברים ועוד. לכן אחת ההמלצות בעבור מקרים סבוכים כמו אלו, הוא לא אחר מאשר עו"ד בנימין מלכא, אשר ייצג לא מעט תיקים כאלו בהצלחה יתרה.

    מרבית העולם המערבי מתקדם אל כיוון לגליזציה של לא מעט סמים ובראשם סם הקנביס, הנתפס בשנים האחרונות יותר כסם בעל סגולות רפואיות. לצד צעדים אלו גם יחסי הענישה השתנו בשנים האחרונות, כאשר תפיסה "קלאסית" בשימוש עצמי עלולה להיות מוגבלת עד חמש עשרה גרם. ענישה במקרים אלו תהיה בתחילה קנס של אלף שקלים ובפעם השנייה אלפיים, אך בפעם השלישית עלולים להינקט צעדים כמו כליאה, שירותי גמילה ועוד. בקשר לסמים מעט יותר מורכבים כמו אופיום, אלסדי והירואין, החוק רואה בכמויות של בין 0.3 גרם ועד ל2 גרם אופיום כשימוש עצמי, כאשר כמות גדולה מכך עלולה להיחשב כסחר.

    לא רק שימוש עצמי

    ענישה בתחום הסמים עלולה להשתנות בהתאם לתנאים שונים כמו שציינו, כאשר שידול קטינים לסמים מכל סוג עלול לגבות מהחשודים כעשרים וחמש שנים בכלא. עם זאת מקרים של סחר, ייבוא או גידול עלולים להסתכם בעד כעשרים שנות מאסר. על כן במקרים שכאלו מומלץ להיוועץ תחילה עם עורך דין סמים המתמחה במקרים אלו, החל משלב המעצר והחקירה ועד לשלבי הכרעת העדין. צעד זה יבטיח ייצוג הולך ומתמיד לאורך כל המשפט, כאשר אחת ההמלצות בעבור מקרים סבוכים אלו הוא לא אחר מאשר עו"ד בנימין מלכא. כך נוכל להבטיח ייצוג בעל ניסיון והצלחה מרובה בתחום הפליליים והסמים.

    זקוקים לייעוץ משפטי דחוף?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      שאלות תשובות-כל מה שחשוב לדעת:

      מהו תפקידו של עורך דין פלילי?

      עורך דין פלילי מספק ייצוג משפטי לאנשים העומדים בפני כתב אישום פלילי.
      פועל לבניית הגנה משפטית חזקה, לנהל משא ומתן לעסקות טיעון וייצוג לקוחותיו בבית המשפט.

      מדוע ייצוגו של עורך דין פלילי חשוב ומשמעותי?

      אם אתם עומדים בפני כתב אישום פלילי, חשוב והכרחי להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי.

      עורך דין פלילי מומחה יכול לספק לך את ההכוונה והתמיכה המשפטית הדרושה לך כדי לנווט במערכת המשפט הפלילית, לבנות הגנה חזקה ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור התיק שלך.

      כמה עולה עורך דין פלילי?

      העלות של עורך דין פלילי משתנה בהתאם לניסיון, מומחיות ומיקומו.

      רוב עורכי הדין הפליליים עובדים על בסיס שכר טרחה והעלויות הכרוכות בכך יכולות לנוע בין כמה מאות שקלים ועד לעשרות אלפי שקלים. חשוב להכיר את העלויות הכרוכות בכך ואת אפשרויות התשלום הזמינות בעת בחירת עורך דין פלילי.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן