זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    איך החוק מתייחס-תקיפה הגורמת חבלה של ממש

    מקרים שונים עלולים להוביל רבים מאיתנו לכדי מקרים של אלימות שונים, יהיו בכל נסיבות שיהיו מקרים שכאלו אינם מוצדקים אך בחלק לא קטן מהם, המעורבים השונים עלולים להיות מואשמים גם תחת תקיפה הגורמת חבלה של ממש. מקרים שכאלו יכולים לנבוע בדוגמאות רבות, בין אם מדובר בשריטה או חבלה גופנית כזו או אחרת ועד להוכחות שונות של חבלה. מקרים שכאלו ובמיוחד כאשר קיים מקרה עם יחסי גומלין מחייב התערבות של עורך דין המאורע ומכיר דינים פליליים בנושא זה, כאשר אחת ההמלצות יהיה לא אחר מאשר עו"ד בנימין מלכא. אשר ייצר בשנים האחרונות עשרות תיקי אלימות שונים בהצלחה רבה.

    מקרים בהם חשודים יואשמו תחת תקיפה הגורמת חבלה של ממש, עלולים לכלול מספר סעיפים שונים הנעים בין חבלה כמו שריטות, חתכים, פציעות כאלו ואחרות הדורשות טיפול ועד לכדי מקרים בהם נגרם מום לקורבן, נכות כזו או אחרת ועוד מקרים בהם נדרשת חוות דעת רפואית כזו או אחרת. מקרים שכאלו עלולים להוביל לכדי מאסר שבין שלוש עד חמש שנים, כאשר מאפיינים נוספים עלולים להוות עילה להגדלת העונש החל מהתעללות בחסר ישע, יחסי מרות ועוד תנאים נוספים. עם זאת במקרים בהם התלונה "נמשכת" היא גם עלולה להיסגר מתוך חוסר עניין לציבור ובכך להיגנז.

    כיצד יש לפעול?

    מקרים בהם נהיה חשודים תחת תקיפה הגורמת חבלה של ממש, ידרשו מאיתנו לחפש אחר עורך דין המתמחה בדינים פליליים, ראשית על מנת להכין יחד איתנו אסטרטגיה אפקטיבית ויעילה למהלכי החקירה השונים. שנית חשוב לזכור כי במרבית המקרים הללו, עלולים החשודים להיות תחת מעצר ומספר חקירות רבות עד לכדי השלמת החקירה. התערבותו של עורך דין תוכל לשחרר את החשודים גם תחת תנאים מגבילים, על מנת להמשיך בחייהם עד כמה שניתן עד שחופתם תוכח לחלוטין. לכן במקרים שכאלו אחת ההמלצות הוא לא אחר מאשר עו"ד בנימין מלכא, אשר ייצג עשרות תיקי אלימות בצורה מוצלחת בשנים האחרונות ונחשב למוביל בתחומו.

    זקוקים לייעוץ משפטי דחוף?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      שאלות תשובות-כל מה שחשוב לדעת:

      מהו תפקידו של עורך דין פלילי?

      עורך דין פלילי מספק ייצוג משפטי לאנשים העומדים בפני כתב אישום פלילי.
      פועל לבניית הגנה משפטית חזקה, לנהל משא ומתן לעסקות טיעון וייצוג לקוחותיו בבית המשפט.

      מדוע ייצוגו של עורך דין פלילי חשוב ומשמעותי?

      אם אתם עומדים בפני כתב אישום פלילי, חשוב והכרחי להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי.

      עורך דין פלילי מומחה יכול לספק לך את ההכוונה והתמיכה המשפטית הדרושה לך כדי לנווט במערכת המשפט הפלילית, לבנות הגנה חזקה ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור התיק שלך.

      כמה עולה עורך דין פלילי?

      העלות של עורך דין פלילי משתנה בהתאם לניסיון, מומחיות ומיקומו.

      רוב עורכי הדין הפליליים עובדים על בסיס שכר טרחה והעלויות הכרוכות בכך יכולות לנוע בין כמה מאות שקלים ועד לעשרות אלפי שקלים. חשוב להכיר את העלויות הכרוכות בכך ואת אפשרויות התשלום הזמינות בעת בחירת עורך דין פלילי.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן