זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מדוע חשוב להסתייע בשירותיו של עורך דין צבאי?

    מתי צריך עורך דין צבאי

    עו"ד צבאי מתמחה במתן שירות בחוקי הצבא, הוא בעצם עו"ד אזרחי ולא מטעם הצבא, בעל התמחות וידע בדיני צבא וביטחון. במדינת ישראל בה השירות בצה"ל הינו שירות חובה, וכל אדם הכשיר לפי החוק, צריך להתגייס ולמלא את חובתו למדינה, יכול להיתקל בשלב כלשהו במשך שירותו, בבעיה מול המערכת הצבאית ויצטרך עו"ד צבאי בעל יכולת והתמחות בתחום הנ"ל. עו"ד בנימין מלכא מומחה בתחום המשפט הצבאי, יוכל להעניק לכם את הייצוג המקצועי ביותר ברגע שהכי תצטרכו אותו. עורך דין צבאי מנוסה יוכל להגן על נאשם בפלילים מול בית הדין הצבאי, יש לשים לב כי מערכת המשפט הצבאי נפרדת ממערכת המשפט האזרחי, ולכן צריך עו"ד צבאי.

    המערכת המשפטית ככלל ומערכת המשפט הצבאי כפרט לא מקלה ראש בעבירות פליליות שונות ודרוש ייצוג הולם וייעודי לכל מקרה. על כן עבירות פליליות מצריכות עו"ד צבאי ויש צורך להתייחס אליהן בכובד ראש. אלו עבירות שיכולות לגרור איתן קלון, ומצריכות סיוע של עו"ד המתמחה בתחום המשפט הצבאי, כל חייל, איש מילואים או אדם בשירות הביטחון יכול להזדקק לעו"ד צבאי, לשם  הגנה על זכויותיו, או לכל אשמה אחרת שתהייה נגדו. הסיבות רבות ומגוונות, למשל פגיעה פיזית בזמן השירות, פגיעה בתפקיד/מעמד, פגיעה נפשית, פגיעה בזכויות ועבירות פליליות שונות אשר עלולות לגרור בלא מעט מהמקרים גם "כתם" אל האזרחות.

    ניסיון מקצועיות ושירות

    כשפונים לעו"ד צבאי חשוב מאוד לבחור איש מקצוע עם ניסיון בתחום. יש חשיבות רבה להמלצות, לזמינות של העו"ד, לבדוק שיש ברשותו את הידע המשפטי הנדרש ושיש לו היכרות עמוקה עם המערכת הצבאית, שכן מקרים אלו עלולים להיות מורכבים ולהמשך בחלק מהמקרים זמן ממושך. עו"ד בנימין מלכא הוא קצין מילואים בדרגת סגן ובעל אישור לייצג בביתי הדין הצבאיים. הוא מכיר את המערכת הצבאית על בוריה ובעל ניסיון רב בייצוג אנשי צבא וביטחון. זמין ללקוחותיו לאורך כל שעות היממה, במתן ייעוץ וייצוג. מתמחה בתחומי המשפט הצבאי בתיקי סמים, אלימות, עבירות מין, עבירות נשק, נפקדות/עריקות ועוד.

     

     

     

    זקוקים לייעוץ משפטי דחוף?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      שאלות תשובות-כל מה שחשוב לדעת:

      מהו תפקידו של עורך דין פלילי?

      עורך דין פלילי מספק ייצוג משפטי לאנשים העומדים בפני כתב אישום פלילי.
      פועל לבניית הגנה משפטית חזקה, לנהל משא ומתן לעסקות טיעון וייצוג לקוחותיו בבית המשפט.

      מדוע ייצוגו של עורך דין פלילי חשוב ומשמעותי?

      אם אתם עומדים בפני כתב אישום פלילי, חשוב והכרחי להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי.

      עורך דין פלילי מומחה יכול לספק לך את ההכוונה והתמיכה המשפטית הדרושה לך כדי לנווט במערכת המשפט הפלילית, לבנות הגנה חזקה ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור התיק שלך.

      כמה עולה עורך דין פלילי?

      העלות של עורך דין פלילי משתנה בהתאם לניסיון, מומחיות ומיקומו.

      רוב עורכי הדין הפליליים עובדים על בסיס שכר טרחה והעלויות הכרוכות בכך יכולות לנוע בין כמה מאות שקלים ועד לעשרות אלפי שקלים. חשוב להכיר את העלויות הכרוכות בכך ואת אפשרויות התשלום הזמינות בעת בחירת עורך דין פלילי.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן