זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עבירות סמים בצבא-השלכות ואמצעי אכיפה

    ישנם לא מעט עבירות שונות אשר עלולות להתקיים תחת המסגרת הצבאית, לעיתים אלו עבירות המיוחסות לסחר בנשק צבאי, לעיתים אלו הטרדות מיניות ולא פעם מדובר במקרים של עבירות סמים בצבא. עבירות אלו מקבלות בזמן השירות הצבאי, בין אם מדובר בקציני קבע או חיילים בסדיר נפח משפטי הרבה יותר גדול מאשר מקרים דומים באזרחות. המשטרה הצבאית החוקרת מפעילה לא מעט אמצעים על מנת לשמור את הסמים השונים מחוץ לכותלי הצבא ובלא מעט פעמים מקרים אלו יהיו בעלי השלכות מורכבות עבור החשודים. לכן בכדי לקבל ייעוץ מצוין בעבור מקרים כאלו, מומלץ לפנות אל עו"ד בנימין מלכא המתמחה בייצוג תיקי סמים גם בבתי המשפט הצבאיים.

    כמו שציינו מעל המסגרת הצבאית איננה חובבת שימוש של סמים בקרבה, ועל כן עבירות סמים בצבא עלולות לגרור רישום פלילי אשר עלול לפגוע למואשמים בעבודות עתידיות שונות כמו פסיכולוגים, מנהלי קרן השקעות, מתווכים ועוד מגוון משרות שונות. אך הרבה לפני הפגיעה העתידית, מצ"ח מפעיל כיום מגוון רחב של אמצעים על מנת למנוע שימוש בסמים בקרב החיילים, כאשר אמצעים אלו כוללים צווי חיפוש, בדיקות שתן תחת צו, חיפוש ביחידה ובבית ועוד. כמובן שהצבא אינו מבדיל בין שימוש סמים בצבא או בבית, אלא רואה שימוש שכזה בחומרה רבה כל עוד והחייל עודנו משרת תחת שירות סדיר.

    מה לעשות במקרים כאלו

    מקרים של עבירות סמים בצבא ידרשו התמודדות לא פשוטה, כאשר בראש ובראשונה חשוב לשכור עורך דין אשר מכיר ויודע כיצד להתנהל אל מול מערכות המשפט הצבאיות. שנית כל חשוב לשמור על קור רוח ולשמור על פרופורציות, על מנת לא להגיד שום דבר אשר עלול להפליל בזמן החקירה, בזמן המעצר או בכל שלב אחר בו מצ"ח עוקבים אחרי החשודים. חשוב לזכור כי בצה"ל מתייחסים אל מקרים אלו בכובד ראש, לכן מומלץ להגיע אל עורך דין בעל ניסיון מוכח כאשר אחת ההמלצות במקרים שכאלו הוא כמובן עו"ד בנימין מלכא אשר ייצג תיקים מורכבים אל מול הפרקליטות הצבאית.

    זקוקים לייעוץ משפטי דחוף?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      שאלות תשובות-כל מה שחשוב לדעת:

      מהו תפקידו של עורך דין פלילי?

      עורך דין פלילי מספק ייצוג משפטי לאנשים העומדים בפני כתב אישום פלילי.
      פועל לבניית הגנה משפטית חזקה, לנהל משא ומתן לעסקות טיעון וייצוג לקוחותיו בבית המשפט.

      מדוע ייצוגו של עורך דין פלילי חשוב ומשמעותי?

      אם אתם עומדים בפני כתב אישום פלילי, חשוב והכרחי להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי.

      עורך דין פלילי מומחה יכול לספק לך את ההכוונה והתמיכה המשפטית הדרושה לך כדי לנווט במערכת המשפט הפלילית, לבנות הגנה חזקה ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור התיק שלך.

      כמה עולה עורך דין פלילי?

      העלות של עורך דין פלילי משתנה בהתאם לניסיון, מומחיות ומיקומו.

      רוב עורכי הדין הפליליים עובדים על בסיס שכר טרחה והעלויות הכרוכות בכך יכולות לנוע בין כמה מאות שקלים ועד לעשרות אלפי שקלים. חשוב להכיר את העלויות הכרוכות בכך ואת אפשרויות התשלום הזמינות בעת בחירת עורך דין פלילי.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן