זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עבירת תקיפה-מה אומר החוק?

    היכולת לשלוט בכעס שלנו עלולה להיות בעבור רבים "עקב אכילס", לעיתים כעס שכזה משתלט עלינו גורם לנו להשתמש באלימות, ממש בתוך רגעים קטנים בהם אין לנו שליטה על הזעם המתפרץ מאיתנו. כמובן שאין כל הצדקה למקרי זעם וכעסים כאלו בשום מקום, אך כאשר מקרים כאלו קורים אנו עלולים להיות מואשמים תחת עבירות תקיפה. עבירות אלו עלולות להוביל לכדי תקופות מאסר שונות, כאשר העונש עלול להיות מושפע ממספר רב של מאפיינים, בין אם מדובר במהות התקיפה ועד לסוג הנזקים שנגרם עקב התקיפה.
    לכן במקרים שכאלו מומלץ להיוועץ עם עו"ד בנימין מלכא, המתמחה בתיקים פליליים וטיפל בלא מעט תיקי תקיפה מורכבים, תיקי אונס ועוד.

    החוק מתייחס למקרים של עבירת תקיפה למנעד פעולות בהם מתבצעת הפעלת כוח של אדם על אחר, לרבות באמצעות חום, חשמל, גז, ריח, אור או כל חומר או פעילות אשר שווים לנזק ואי נוחות עבור אותו אדם. מכרים אלו כוללים גם תקיפה פיזית כמו דחיפה או נגיעה, בין אם בצורה עקיפה ובין אם בצורה עקיפה כאשר כוונות התקיפה עלולות להשתנות ולהשפיע על העונש. תקיפה שלא כדין הנקראת "תקיפה סתם" מוגדרת ללא כל חבלה ודינה עלול להגיע לכדי שנתיים מאסר בפועל. מקרים של חבלה הכוללים ליקויים גופניים או היגרמות של כאבים ומחלה יכולים לגבות כשלוש שנות מאסר מהאדם הפוגע.

    משתנים נוספים

    עם זאת אל מקרים שכאלו הכוונה, התוצאות ובסופו של דבר גם זהותו של הנפגע עלולים להשפיע על אופי עבירת תקיפה והעונש שלה. כך למשל תקיפה של עובד ציבור, בין אם בבריחה ממאסר או תקיפה של פקיד ממשלתי, האשמות יוכלו להיות חמורות יותר. בנוסף כאשר התקיפה נעשית לשם גניבת דבר או ביצוע פשע היא עלולה גם כן להשפיע על כמו הענישה, וכמובן גם עברו הפלילי של החשוד עלולים להוות תפקיד מרכזי בעונש הסופי שייקבע. לכן במקרים שכאלו מומלץ לפנות אל עו"ד בנימין מלכא, אשר ייצג לא מעט תיקי אלימות, סמים בצורה מקצועית ובהצלחה מרובה.

    זקוקים לייעוץ משפטי דחוף?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      שאלות תשובות-כל מה שחשוב לדעת:

      מהו תפקידו של עורך דין פלילי?

      עורך דין פלילי מספק ייצוג משפטי לאנשים העומדים בפני כתב אישום פלילי.
      פועל לבניית הגנה משפטית חזקה, לנהל משא ומתן לעסקות טיעון וייצוג לקוחותיו בבית המשפט.

      מדוע ייצוגו של עורך דין פלילי חשוב ומשמעותי?

      אם אתם עומדים בפני כתב אישום פלילי, חשוב והכרחי להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי.

      עורך דין פלילי מומחה יכול לספק לך את ההכוונה והתמיכה המשפטית הדרושה לך כדי לנווט במערכת המשפט הפלילית, לבנות הגנה חזקה ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור התיק שלך.

      כמה עולה עורך דין פלילי?

      העלות של עורך דין פלילי משתנה בהתאם לניסיון, מומחיות ומיקומו.

      רוב עורכי הדין הפליליים עובדים על בסיס שכר טרחה והעלויות הכרוכות בכך יכולות לנוע בין כמה מאות שקלים ועד לעשרות אלפי שקלים. חשוב להכיר את העלויות הכרוכות בכך ואת אפשרויות התשלום הזמינות בעת בחירת עורך דין פלילי.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן