זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין עבירות סמים-איך נבחר אחד

    לאורך השנים העולם המערבי התקדם אל ערב ליגליזציה של לא מעט סוגים שונים של סמים, עם זאת עדיין ישנם לא מעט סוגים של סמים אשר עלולים להוביל לכדי מספר שנים לא קטן מאחורי סורג ובריח. מקרים שכאלו בעיקר משתנים בהתאם לסוג הסם, המאפיינים השונים המתלווים אליו כמו אופי השימוש, עם מי והכמות שנתפסה בשעת מעשה. לכן חיפוש אחר עורך דין עבירות סמים תהיה אחת מהפעולות הרצויות במקרים שכאלו, בין אם מדובר בשיאו של ההליך והבאה אל הארכת מעצר ובין אם מדובר בחקירה ראשונית.
    לכן אחת ההמלצות בהתמודדות יעילה אל מול רשויות החוק במקרים כאלו, היא בפנייה אל עו"ד בנימין מלכא אשר ייצג בהצלחה תיקי סמים שונים.

    חשוב לזכור כי עבירות סמים עלולות להותיר כתם עבור לא מעט חבר'ה צעירים, לכן במקרים שכאלו מומלץ לחפש אחר עורך דין עבירות סמים איכותי המאורע בדינים השונים בנושא ויוכל לבנות יחד עם החשודים אסטרטגיה רלוונטית להליכי החקירה. על כן חשוב לוודא כי עורך הדין אכן מגיע מהתחום, כי הוא בעלם ניסיון במקרי סמים בעבר. שנית כל מומלץ שתהיה כימיה טובה בין החשודים לבין עורך הדין, על מנת הליך העבודה עלול להימשך תקופה לא קצרה וחשוב כי החשוד ירגיש בנוח לספר את כל האמת שלו לאיש המקצוע בו הוא מבקש להיעזר.

    היבטים נוספים לבחירה

    בבחירה של עורך דין עבירות סמים, גם אם נבחר משרד מושקע למדי חשוב להכיר מי הוא עורך הדין אשר יטפל בתיק לאורך כל ההליך. שנית יש לוודא את דרישות התשלום השונות, בין אם מדובר בשליחת מכתבים, הכנה לחקירה וייצוג משפטי, כאשר כל אחד מפעולות הללו עלולות להתקיים בתעריפים שונים ובעלויות שונות. לכן חשוב להכיר במחירים של עורך הדין, להגיעו עימו להסדר תשלומים בצורה נעימה וכמובן לשמור על תיעוד מעורך הדין כמו קבלות, העתקים מבית המשפט ועוד. ובעבור תיקים פליליים סבוכים מומלץ לפנות אל עו"ד בנימין מלכא, הנחשב למוביל בתחומו בשנים האחרונות עם שורת הצלחות.

    זקוקים לייעוץ משפטי דחוף?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      שאלות תשובות-כל מה שחשוב לדעת:

      מהו תפקידו של עורך דין פלילי?

      עורך דין פלילי מספק ייצוג משפטי לאנשים העומדים בפני כתב אישום פלילי.
      פועל לבניית הגנה משפטית חזקה, לנהל משא ומתן לעסקות טיעון וייצוג לקוחותיו בבית המשפט.

      מדוע ייצוגו של עורך דין פלילי חשוב ומשמעותי?

      אם אתם עומדים בפני כתב אישום פלילי, חשוב והכרחי להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי.

      עורך דין פלילי מומחה יכול לספק לך את ההכוונה והתמיכה המשפטית הדרושה לך כדי לנווט במערכת המשפט הפלילית, לבנות הגנה חזקה ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור התיק שלך.

      כמה עולה עורך דין פלילי?

      העלות של עורך דין פלילי משתנה בהתאם לניסיון, מומחיות ומיקומו.

      רוב עורכי הדין הפליליים עובדים על בסיס שכר טרחה והעלויות הכרוכות בכך יכולות לנוע בין כמה מאות שקלים ועד לעשרות אלפי שקלים. חשוב להכיר את העלויות הכרוכות בכך ואת אפשרויות התשלום הזמינות בעת בחירת עורך דין פלילי.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן