זקוקים לייעוץ משפטי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין עבירות סמים

    אנחנו חיים בעידן מבלבל. מצד אחד ניתן לראות אנשי ציבור רבים וגם לא מעט פוליטיקאים שמדברים על לגליזציה של חלק מהסמים, ואין מי שלא מכיר אנשים שמשתמשים בסוגים שונים של סמים. מצד שני חשוב לזכור שגם אם הנורמה הציבורית השתנתה והיחס לצריכת סמים סלחני יותר, עדיין מדובר בחומרים ממכרים מאוד שעלולים לגרום לנזק של ממש – ושגם החוק מציב רף גבוה מאוד לעונשי המקסימום על כל עבירות הסמים. עוד כדאי לקחת בחשבון שפקודת הסמים המסוכנים לא מחלקת אותם ל"קלים" ו"קשים", כך שבסופו של דבר גם ג'וינט לכאורה תמים עלול להוביל לפרק זמן בלתי מבוטל מאחורי הסורגים. למעשה ללא עורך דין עבירות סמים הן מתכון בטוח לענישה קשה, ורק עו"ד בעל ניסיון רב בייצוג חשודים ונאשמים בתחום ספציפי זה, יכול לסייע למי שנתפס עם סם כזה או אחר. אחד מתחומי המומחיות של עו"ד בנימין מלכא הוא עבירות סמים, ובהתאם הוא כבר סיפק הגנה מקצועית מיטבית לאנשים רבים.

     

    עורך דין עבירות סמים – בנימין מלכא

    רף הענישה:

    * אחזקה לצריכה עצמית – אם כמות הסם שנתפסה אצל האדם לא עוברת את הרף שנקבע בחוק (למשל 15 גרם קנאביס, או 0.3 גרם הרואין), ניתן להתייחס לכך כאחזקה לצריכה עצמית – אבל גם העונש עליה עלול להיות מאסר בפועל, של עד 3 שנים.

    * סחר והפצה של סמים מסוכנים – אחזקה של כמות גדולה מהרף הנ"ל נתפשת ע"י החוק כאחזקה לצורך סחר בסמים. העונש המקסימלי – 20 שנות מאסר.

    * הדחת קטין לשימוש בסמים – כל פעולה שיש בה כדי לעודד קטין לצרוך סם, כולל עישון ג'וינט בצוותא איתו, עלולה להסתיים בעד 25 שנות מאסר.

     

    משרד עו"ד עבירות סמים

    ייעוץ משפטי עוד לפני חקירת המשטרה כאמור ללא עורך דין, עבירות סמים מכל הסוגים עלולות להוביל לעונש קשה. בהתאם מומלץ לפנות לעו"ד מנוסה כבר בשלב הראשוני, לפני החקירה במשטרה. גם בשלבים מתקדמים יותר – בין אם הוגש כתב אישום ובין אם עדיין לא – הייעוץ המשפטי עשוי להיות ההבדל בין סגירת התיק לבין הרשעה וכאמור ענישה חמורה. עו"ד בנימין מלכא כבר ייצג בהצלחה חשודים ונאשמים במגוון עבירות סמים, ורשם הצלחות רבות. השירות של עו"ד מלכא ניתן בזמינות גבוהה מתוך תחושת אחריות ומחויבות אמיתית לסייע לכל לקוח.

     

    עורך דין עבירות סמים

     

    עורך דין סמים

    ישראלים רבים משתמשים בסמים מסוגים שונים. חלק מאותם סמים נתפשים כנורמטיביים, בעיקר בגלל הפופולריות שלהם, אבל חשוב להדגיש כי מבחינת החוק אין לגיטימציה לשום חומר שמופיע בפקודת הסמים המסוכנים, וגם ההבחנה הציבורית בין סמים "קלים" ל"קשים" אינה רלוונטית. בהתאם כל מי שנתפס עם חומר אסור עלול להיענש בחומרה, כולל עונש מאסר בפועל ובפרט אם מדובר בכמות גדולה של סם או בייצור או מכירה. בכל מקרה כזה חשוב לפנות מיד אל עורך דין סמים – כלומר עו"ד שהמומחיות שלו היה עבירות סמים. עו"ד בנימין מלכא צבר ניסיון רב בתחום ספציפי זה, וכבר סייע לחשודים ונאשמים באחזקת חומרים אסורים ובעבירות נוספות.

     

    עורך דין סמים מומלץ

    באילו מקרים מטפל עורך דין סמים?

    * אחזקה לצריכה עצמית – בהקשר זה חשוב להדגיש כי פקודת הסמים המסוכנים מגדירה רף מדויק עבור כל סוג סם שרק עד אליו ניתן לטעון כי מדובר באחזקה לצריכה עצמית. כך למשל עבור קנאביס התקרה היא 15 גרם, עבור קוקאין 0.3 גרם ועבור LSD – 3 יחידות.

    * אחזקה שלא לצריכה עצמית – אדם שנתפס עם כמות גדולה מהרף שמופיע בפקודת הסמים המסוכנים נחשב כמי שביקש לסחור בסם, גם אם אין ראיות לניסיון ספציפי למכור את אותו סם. בהתאם במקרים אלה מתחדדת חשיבות הבחירה בעו"ד סמים מיומן.

    * הדחת קטין לסמים מסוכנים – עבירה שנחשבת לחמורה במיוחד, ובהתאם העונש המקסימלי עליה הוא 25 שנות מאסר. חשוב להדגיש כי גם עישון ג'וינט בחברת קטין נחשבת באופן עקרוני כהדחת קטין לשימוש בסמים, ועלולה להוביל לכתב אישום חמור.

     

    מידע נוסף בנושא

    הימנעות מהגשת כתב אישום פלילי והפחתה משמעותית של העונש עורך דין סמים מסייע ללקוחותיו בשתי דרכים אפשריות: אם בכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום, הוא עשוי לשכנע אותה לוותר על כך ולהסתפק בקנס או אפילו לסגור את התיק בלי עונש, ואם כבר הוגש כתב אישום, ייצוג משפטי מקצועי עשוי להוביל לזיכוי או לכל הפחות להפחתה משמעותית בענישה, שכאמור עלולה להיות קשה ללא הגנה מצד עו"ד מנוסה. עו"ד בנימין מלכא עבד בכמה מהפירמות המובילות בארץ, צבר ניסיון רב וידע מקצועי רחב היקף, וכעת הוא מביא אותם לידי ביטוי עבור כל הלקוחות של המשרד העצמאי שפתח. עו"ד מלכא מטפל בעצמו בכל תיק, מתוך תחושת אחריות רבה וביושרה מוחלטת.

    עורך דין פלילי עבירות סמים

    עבירות סמים מהוות עבירות נפוצות ביותר בישראל וחלק משמעותי מהתיקים הפליליים שניתן למצוא בבתי המשפט ברחבי הארץ, הם תיקים הנוגעים לעבירות מהסוג המדובר. חשוב מאוד לדעת כי לא פעם אנשים אשר נחשדים בגין עבירות סמים הם אנשים נורמטיביים לחלוטין אשר אין להם כלל עבר פלילי. בהתאם לפקודת הסמים ניתן לדעת איזה סמים מוגדרים מסוכנים וכן חשוב מאוד לדעת כי מדובר על רשימה שמתעדכנת כל פרק זמן כלשהו. על כן, אם אתם חשודים בעבירת סמים, חשוב ביותר שתבחרו בשירותיו של עורך דין פלילי עבירות סמים מקצועי ומנוסה, אשר יסייע לכם להתמודד עם המצב בצורה הטובה ביותר.

    עבירות סמים- במה מדובר?

    כאשר מדובר על עבירות סמים, מדובר למעשה על עבירות ועונשים המוסדרים בפקודת הסמים משנת 1973. הפקודה המדוברת מגדירה למעשה מהו סם מסוכן וסם שאיננו מוגדר בפקודה כסם זה איננו נחשב כסם מסוכן ועל כן אין בשימוש בו עבירה. בפקודת הסמים אין למעשה הבחנה כלשהי בין סמים קשים לסמים כבדים, אך בתי המשפט בהחלט מבדילים בין עבירות הסמים בהתאם לסמים קשים אל מול סמים קלים. אם אתם תוהים מהו ההבדל בין סמים קלים לבין סמים קשים מבחינת העונש, הרי שכאשר אדם נתפס עם כמות של סם בלתי חוקית בהתאם לפקודת הסמים, אם מדובר על סמים קשים העונש לרוב יהיה משמעותי יותר. פקודת הסמים גם מגדירה לגבי כל סוג של סם את הכמות אשר מותר להחזיק לצורך שימוש עצמי, כאשר אדם שנתפסה אצלו כמות משמעותית יותר מהכמות המדוברת, יוגדר כאדם שהחזיק את הסם שלא לשימוש עצמי אלא לשימוש מסחרי והעונש בהתאם לכך יהיה כבד יותר.

    כיצד תבחרו עורך דין פלילי עבירות סמים?

    אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין פלילי עבירות סמים, חשוב מאוד שתבחרו אותו בצורה הטובה ביותר. עליכם לשים דגש על כמה פרמטרים טרם אתם בוחרים בו לרבות: כמה שנים עוסק עורך הדין בתחום זה, האם ייצג לא מעט אנשים שנחשדו בעבירת סמים בבית המשפט וסייע להם לקבל את העונש הקל ביותר בהתאם למצבם וכן, האם מדובר על עורך דין בעל המלצות רבות ומוניטין בתחום.

    זקוקים לייעוץ משפטי דחוף?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      מידע נוסף בנושא

      עורך דין פלילי עבירות סמים

      לא מעט חתכים באוכלוסייה עלולים למצוא עצמם מואשמים בגין עבירות סמים שונות, לעיתים אלו עלולים להיות סטודנטים העושים שימוש בתרופות ללא מרשם ולעיתים אלו יכולים להיות בני נוער רבים או חיילים בזמן השירות הצבאי, אשר נקלעו ללחץ חברתי. עם זאת מקרים שכאלו אין משאירים מקום לחוסר מעש אל מול הליכי מעצר שונים ולכן חשוב לפנות בדחיפות אל עורך דין פלילי עבירות סמים, המכיר ומאורע בתיקים מורכבים כמו אלו. על כן אחת ההמלצות במקרים כאלו היא לפנות לעורך דין בעל ניסיון מוכח, עם ידע עשיר בנושא כמו עו"ד בנימין מלכא, אשר מתמחה בתיקים פליליים וייצג מעל לעשרות תיקים בהצלחה רבה.

      להתמודד נכון-עורך דין פלילי עבירות סמים

      מקרים של עבירות סמים במיוחד סמים פסיכודאליים עלולים לגבות מחיר לא קטן מצד החשודים, שכן מרבית הסמים הללו החל מסמים במשפחת הקוקאין ועד לסמים כמו אל-אס-די מוגדרים בכמויות מאוד קטנות לשימוש עצמי. על כן מקרים בהם נתפסו החשודים עם יותר מ0.3 גרם קוקאין, הם עלולים להיות מואשמים בסחר של סמים מסוכנים ולהיות צפויים לעונש עד עשרים וחמש שנים. מאפיינים אלו של הרשעה עלולים להשתנות אם זהותם של שאר המשתמשים שהיו יחד עם החשוד, היו קטינים באותה העת. מקרים אלו עלולים לגבות כעשרים וחמש שנים מחייהם של החשודים מאחורי סורג ובריח. ייעוץ ראשוני של עורך דין פלילי עבירות סמים, במקרים כאלו תהיה פעולה הכרחית.

      איך לבחור?

      בחירה של עורך דין פלילי עבירות סמים עלול להיות זר עבור מרבית החשודים, לכן חשוב להכיר בניסיון של עורך הדין ובתיקים שטיפל בהם בעבר, באין אם מדובר במקרים בעלי פרופיל תקשורתי גבוהה ובין אם מדובר בחוות דעת קודמות. בנוסף חשוב להכיר בזמינותו של עורך הדין, שכן בהליכי חקירה כאלו עלולים להתקיים מספר התפתחויות גם בשעות מאוחרות ולכן זמינותו של עורך הדין בתיקים כאלו עלולה להיות קריטית לטיפול התיק בצורה מיטבית. לכן במקרים כאלו מומלץ לפנות אל עו"ד בנימין מלכא, המתמחה בתחום הפליליים וייצג שורה של תיקים מורכבים בהצלחה.

      שאלות תשובות-כל מה שחשוב לדעת:

      מהו תפקידו של עורך דין פלילי?

      עורך דין פלילי מספק ייצוג משפטי לאנשים העומדים בפני כתב אישום פלילי.
      פועל לבניית הגנה משפטית חזקה, לנהל משא ומתן לעסקות טיעון וייצוג לקוחותיו בבית המשפט.

      מדוע ייצוגו של עורך דין פלילי חשוב ומשמעותי?

      אם אתם עומדים בפני כתב אישום פלילי, חשוב והכרחי להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי.

      עורך דין פלילי מומחה יכול לספק לך את ההכוונה והתמיכה המשפטית הדרושה לך כדי לנווט במערכת המשפט הפלילית, לבנות הגנה חזקה ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור התיק שלך.

      כמה עולה עורך דין פלילי?

      העלות של עורך דין פלילי משתנה בהתאם לניסיון, מומחיות ומיקומו.

      רוב עורכי הדין הפליליים עובדים על בסיס שכר טרחה והעלויות הכרוכות בכך יכולות לנוע בין כמה מאות שקלים ועד לעשרות אלפי שקלים. חשוב להכיר את העלויות הכרוכות בכך ואת אפשרויות התשלום הזמינות בעת בחירת עורך דין פלילי.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      דילוג לתוכן